Reklamacje

Informacje ogólne:

Odpowiedzialność za wady towarów spoczywa na nas przez okres 24 miesięcy.
Reklamacji nie podlegają:
     • uszkodzenia mechaniczne,
     • uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji,
     • uszkodzenia elementów ozdobnych, np. zamków, zdobień, guzików,
     • naturalne zużycie.
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
W przypadku uwzględnienia reklamacji zaproponujemy naprawę, a jeżeli nie będzie ona możliwa wymienimy wadliwy produkt na nowy. Jeśli zarówno naprawa jak i wymiana okażą się niemożliwe do zrealizowania, zwrócimy pieniądze na numer rachunku bankowego podany przez Kupującego. Zwrotowi podlegają również koszty poniesione w związku z odesłaniem do nas reklamowanego towaru. Koszt ten określamy na podstawie cennika Poczty Polskiej.

Jak złożyć reklamację

W przypadku reklamacji najpierw należy skontaktować się ze Sklepem pod adresem mailowym: info@NicoleLee.pl, opisując wadę towaru. Należy też, w miarę możliwości, załączyć zdjęcie uszkodzonego towaru oraz dowód zakupu. Pomoże to w znacznym stopniu przyśpieszyć rozpatrzenie reklamacji.

W niektórych przypadkach do rozpatrzenia reklamacji może być konieczne dostarczenie uszkodzonego towaru do nas.

Wypełnij formularz reklamacji – do pobrania TUTAJ. Jeżeli nie masz pod ręka drukarki, oczywiście możesz spisać te same informacje na zwykłej kartce papieru. Tylko nie zapomnij się podpisać.

Zapakuj i zabezpiecz reklamowany produkt. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz oraz, w miarę możliwości, dowód zakupu (np. paragon lub fv).

Odeślij paczkę, na adres:
Sales & Support
ul. Bretanii 2B
05-509 Józefosław

Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych” za pobraniem”.