Log in
Brak produktów
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
NicoleLee.pl
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Przedsiębiorcą prowadzącym sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym: www.NicoleLee.pl zwanym dalej "Sklepem " jest firma Sales & Support Katarzyna Pora, zarejestrowana pod adresem: 05-509 Józefosław, ul. Bretanii 2B. Wpisana do rejestru przedsiębiorców CEIDG pod nr NIP: 1230307027, nr REGON 146363206.
- Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem witryny internetowej www.NicoleLee.pl.
- Niniejszy Regulamin określa:
- procedurę składania zamówień i zawierania umów sprzedaży,
- zmianę i czas realizacji zamówienia,
- prawo odstąpienia od umowy sprzedaży,
- sposoby zapłaty ceny,
- warunki dostawy towarów,
- procedurę składania reklamacji,
- zasady rejestracji w sklepie,
- warunki techniczne,
- postanowienia końcowe,
- Klient może kontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: info@NicoleLee.pl lub telefonicznie dzwoniąc na numer: +48 537 049 548.
Godziny pracy:
9:00 - 19:00 w dni robocze
10:00 - 16:00 w sobotę§ 2. PROCEDURA SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ I ZAWIERANIA UMÓW SPRZEDAŻY
- Umieszczenie na witrynie Sklepu określonego towaru wraz z oznaczeniem jego ceny nie stanowi oferty jego sprzedaży, a jedynie zaproszenie dla kupujących do składania ofert.
- Zamówienie zostaje złożone przez kupującego w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży towaru umieszczonego na witrynie Sklepu za określoną tam cenę. Do złożenia zamówienia konieczne jest kliknięcie przycisku oznaczonego ZAMAWIAM I PŁACĘ.
- Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji w momencie potwierdzenia zamówienia przez NicoleLee.pl
- Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia w mailu potwierdzającym. Z tą chwilą następuje zawarcie umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem poniższych ustępów: 5,6,7,8.
- Zakupy w Sklepie dokonywane są na podstawie prawidłowo wypełnionego i przesłanego Sprzedającemu formularza zamówienia, dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
- Formularze nieprawidłowo wypełnione nie stanowią zamówienia i nie będą realizowane. W szczególności za formularze nieprawidłowo wypełnione będą uznane formularze zawierające nieprawidłowy adres lub numer telefonu kontaktowego. Sklep informuje Klienta drogą mailową o odrzuceniu formularza zamówienia.
- W przypadku wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości dotyczących treści złożonego przez Klienta i otrzymanego przez Sklep formularza zamówienia, Sklep zastrzega sobie prawo wstrzymania realizacji zamówienia do czasu wyjaśnienia tych wątpliwości. O wstrzymaniu realizacji zamówienia Sklep niezwłocznie powiadomi Klienta.
- Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyny. Sklep odmawia realizacji zamówienia w szczególności, gdy zachodzą uzasadnione wątpliwości co do poprawności danych podanych w formularzu.
§ 3. ARTYKUŁY DOSTĘPNE W SKLEPIE
- W ofercie handlowej Sklepu znajdują się produkty marki: Nicole Lee U.S.A.
- Wszystkie produkty oferowane przez Sprzedającego są fabrycznie nowe, oryginalne, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Zamówienie może dotyczyć tylko artykułów wymienionych w aktualnym katalogu dostępnym na stronie internetowej Sklepu. Składając zamówienie Klient dokładnie określa rodzaj, nazwę i cenę katalogową artykułu. Zamówienie zostanie zrealizowane przez Sklep jedynie wówczas, gdy produkt objęty zamówieniem jest dostępny w magazynie. W przypadku, gdy część zamówionego towaru nie jest aktualnie dostępna, Klient zostanie o tym fakcie poinformowany niezwłocznie na adres poczty elektronicznej. Od decyzji Klienta będzie wówczas zależało, czy zamówienie ma zostać anulowane, czy też ma w dalszym ciągu oczekiwać na skompletowanie.
- Ceny artykułów dostępnych w Sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana w sklepie NicoleLee.pl przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego.
- Sklep zastrzega sobie prawo zmiany cen określonych w katalogu oraz prawo wycofania niektórych produktów ze sprzedaży bez podania przyczyn.
- Zdjęcia artykułów zamieszczonych w katalogu zrobione zostały z należytą starannością, tak, by jak najrzetelniej odzwierciedlić rzeczywisty wygląd produktów, jednakże ze względu na jakość oświetlenia bądź zastosowaną rozdzielczość, mogą nieznacznie odbiegać od wizerunku artykułu znajdującego się w sprzedaży.
§ 4. ZMIANA ZAMÓWIENIA
- Kupujący może wprowadzić zmiany w zamówieniu do chwili wystawienia przez Sklep Internetowy paragonu lub faktury VAT. Dokonanie zmian jest możliwe poprzez kontakt telefoniczny ze Sklepem lub wysłanie emaila na adres info@NicoleLee.pl .
§ 5. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY, WYMIANA TOWARU
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.
- Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.:
- wiadomością e-mail, na adres info@NicoleLee.pl
- w formie pisemnej, na adres Sales & Support, ul. Bretanii 2B, 05-509 Józefosław.
- Oświadczenie o odstąpieniu winno w szczególności zawierać numer zamówienia, datę jego złożenia, datę odbioru towaru, wskazanie formy zwrotu uiszczonej ceny. Wzór oświadczenia, w postaci formularza do pobrania został umieszczony TUTAJ.
- Sprzedający niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia o woli odstąpienia od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail.
- Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem:
- dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego,
- bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru),
- kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą.
- W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni na adres Sklepu. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem na adres: Sales & Support, ul. Bretanii 2B, 05-509 Józefosław.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nie zniszczonym, w jego oryginalnym opakowaniu (jeżeli towar występował w opakowaniu) i ze wszystkimi dodatkami, które Klient otrzymał w wyniku realizacji zamówienia.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania rzeczy z powrotem, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 6.
- Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- W czasie do 14 dni od zakupu umożliwiamy wymianę towaru na inny z naszej oferty.
- Konsument może skorzystać z DARMOWEGO ZWROTU przez Paczkomaty InPost.
§ 6. SPOSOBY ZAPŁATY, FORMY PŁATNOŚCI
- W sklepie NicoleLee.pl udostępniamy następujące formy płatności za zakupy:
- PayPo – kup teraz zapłać za 30 dni! Bez żadnych dodatkowych kosztów. Więcej informacji TUTAJ.
- Przelewy24 - automatyczne przelewy on-line z prawie 300 banków, obsługa kart płatniczych, płatności mobilne i raty.
- PayPal - usługi płatnicze umożliwiające przedsiębiorcom i konsumentom posiadającym adres e-mail wysyłanie oraz odbieranie płatności przez Internet.
- Tradycyjny przelew na konto bankowe:.
Alior Bank S.A. 03 2490 0005 0000 4500 1411 4503
Sales & Support Katarzyna Pora
ul.Bretanii 2B
05-509 Józefosław
W tytule płatności prosimy wpisać, numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby składającej zamówienie.
Na wpłatę czekamy 3 dni od momentu złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.
- Płatność przy odbiorze (za pobraniem)
Należność za zamówienie zostanie pobrana gotówką, przez kuriera doręczającego przesyłkę. W przypadku odmowy odbioru takiego zamówienia, klient ponosi koszty dostawy w obydwie strony.§ 7. WARUNKI DOSTAWY TOWARÓW: CZAS REALIZAJI I KOSZTY PRZESYŁKI
- Czas realizacji zamówienia to czas, który upływa od chwili przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania kupującemu towarów określonych w zamówieniu.
- Dokładamy starań, żeby czas realizacji był jak najkrótszy. Zamówienia są wysyłane, najczęściej, w ciągu 24 godzin od momentu złożenia. Maksymalny czas realizacji wynosi 4 dni robocze, jeżeli termin ten miałby się wydłużyć, Sklep niezwłocznie poinformuje o tym Kupującego. Kupujący ma w takim wypadku prawo do odstąpienia od umowy.
- Czas realizacji nie obejmuje czasu dostarczenia przesyłki kupującemu przez firmę kurierską lub Paczkomaty InPost.
- Zamówiony towar jest dostarczany kupującemu w wybrany przez niego sposób: przesyłką kurierską, lub za pośrednictwem Paczkomatów InPost.
- Kupujący winien zwrócić należytą uwagę na stan przesyłki przy jej odbiorze, w szczególności czy przesyłka nie została uszkodzona lub zniszczona.
- W razie uszkodzenia lub zniszczenia przesyłki podczas transportu, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody, zawierający datę i godzinę doręczenia przesyłki, imiona i nazwiska osób sprawdzających zawartość przesyłki, jej zawartość i stan, w jakim dotarła. Protokół ten należy przesłać, bez zbędnej zwłoki, do Sklepu.
- W przypadku większych zamówień, Sklep zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w osobnych partiach. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a zostaje jedynie rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części zamówienia, korekcie ulegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej lub reklamowanej części zamówienia.
- Koszt przesyłki:
- przy wyborze opcji odbioru w Paczkomacie InPost wynosi 9 zł. lub GRATIS przy zakupach o wartości od 150 zł,
- przy wyborze dostawy kurierem wynosi 9 zł, niezależnie od wartości zamówienia.
- przy wyborze opcji płatności przy odbiorze (za pobraniem) koszt przesyłki ponoszony jest zawsze przez Klienta (niezależnie od wartości zamówienia) wynosi 19 zł i jest płatny wraz z odpłatnością za zamówiony towar, do rąk upoważnionego pracownika firmy kurierskiej. W przypadku nieodebrania zamówienia płatnego przy odbiorze, Sklep obciąży klienta kosztami przesyłki.
- Sklep w zależności od żądania Klienta wystawia fakturę VAT lub paragon fiskalny. Faktury Vat i paragony fiskalne wysyłane są wraz z zakupionym towarem.
§ 8. PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI
- Na produkty sprzedawane w Sklepie NicoleLee.pl udzielamy dwuletniej gwarancji i mamy nadzieję, że klient będzie zadowolony z dokonanego zakupu. Jednak, w razie stwierdzenia wady towaru, Klientowi przysługuje prawo do żądania od Sklepu doprowadzenia zakupionego towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, ten sam model lub gdy nie jest to możliwe wymianę na model najbardziej podobny i tej samej lub wyższej wartości.
- Reklamacje dotyczące uszkodzenia opakowania przesyłki lub uszkodzeń mechanicznych towaru objętego zamówieniem, powstałych podczas transportu będą rozpatrywane w przypadku zgłoszenia ich pracownikowi firmy kurierskiej w momencie odbioru przesyłki i spisaniu przy udziale w/w pracowników dostarczających przesyłkę, protokołu reklamacyjnego określającego, co najmniej rodzaj i zakres uszkodzeń.
- W przypadku reklamacji najpierw należy skontaktować się ze Sklepem pod adresem mailowym: info@NicoleLee.pl opisując wadę towaru. Należy też, w miarę możliwości, załączyć zdjęcie uszkodzonego towaru oraz dowód zakupu. Pomoże to w znacznym stopniu przyśpieszyć rozpatrzenie reklamacji.
- Do rozpatrzenia reklamacji może być konieczne dostarczenie uszkodzonego towaru na adres: Sales & Support, 05-509 Józefosław, ul. Bretanii 2B.
Do przesyłki należy dołączyć uzupełniony formularz reklamacji, który jest dostępny do pobrania TUTAJ oraz, w miarę możliwości, potwierdzenie zakupu.- Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
- W razie uwzględnienia reklamacji Sklep zwróci Klientowi udokumentowaną należność obejmująca koszty dostawy i odesłania towaru, przelewem bankowym, na numer rachunku bankowego podany przez Kupującego.
- Sklep Internetowy poinformuje kupującego, o uwzględnieniu, względnie odrzuceniu reklamacji w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki reklamacyjnej.
§ 9. ZASADY REJESTRACJI W SKLEPIE
- Rejestracja jest bezpłatna i dobrowolna. Po dokonaniu rejestracji tworzone jest indywidualne Konto Klienta.
- Konto Klienta to miejsce dostępne dla zarejestrowanych kupujących po wprowadzeniu adresu e-mail i hasła, umożliwiające m.in. zamawianie towaru, śledzenie stanu realizacji zamówienia, zmianę i poprawianie danych osobowych, zbieranie i wykorzystywanie punków lojalnościowych, itp.
- Kupujący w celu rejestracji, powinien wypełnić formularz rejestracyjny. Do rejestracji niezbędne jest podanie aktywnego adresu e-mail, loginu oraz ustawienie hasła.
- W trakcie rejestracji możliwe jest także podanie danych do wysyłki. W przypadku, gdy formularz wypełnia Konsument są to:
- imię i nazwisko,
- adres zamieszkania (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto),
- numer telefonu.
- Jeżeli formularz rejestracyjny wypełnia przedsiębiorca, do wysyłki zamówionych towarów należy podać:
- nazwę firmy,
- Numer Identyfikacji Podatkowej,
- adres siedziby (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto),
- imię i nazwisko osoby do kontaktu,
- numer telefonu.
- Kupujący może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Sprzedający może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną jeżeli Kupujący nie wykazywał aktywności w Sklepie Internetowym, w szczególności nie złożył zamówienia lub nie logował się na Konto Klienta w ciągu 2 lat od ostatniej aktywności.
- Wypowiedzenie umowy przez którąkolwiek ze stron, jak również jej rozwiązanie za obustronną zgodą jest równoznaczne z zablokowaniem kupującemu dostępu do Konta Klienta oraz jego usunięciem
- Sprzedający może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, jeśli:
- cel rejestracji lub sposób korzystania z usług jest oczywiście sprzeczny z zasadami i celem funkcjonowania Sklepu,
- działalność kupującego jest sprzeczna z obowiązującymi normami obyczajowymi, nawołuje do przemocy bądź popełnienia przestępstwa, a także jeśli narusza prawa osób trzecich,
- otrzymał urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności
- uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności i uprzednio zawiadomił Użytkownika o zamiarze uniemożliwienia dostępu do Konta Użytkownika
- kupujący dopuszcza się przesyłania niezamówionych informacji handlowych
- kupujący w rażący lub uporczywy sposób narusza postanowienia Regulaminu,
- podane przez Kupującego dane adresowe budzą obiektywnie uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności lub zgodności z prawdą a wątpliwości tych nie udało się usunąć w drodze kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail.
- Przez obiektywnie uzasadnione wątpliwości, o których mowa w ust. 9 lit. g. należy rozumieć w szczególności podanie nieistniejącej miejscowości, podanie nazwy nieistniejącej ulicy w danej miejscowości, podanie jako nazwy odbiorcy danych fikcyjnych (np. postaci bajkowych).
- Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez sprzedającego zostanie przesłane na podany w Koncie Klienta adres e-mail. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną skutkuje trwałym usunięciem Konta Klienta. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez kupującego może zostać złożone przez przesłanie jego treści na adres e-mail, podany do kontaktu w osobnej zakładce strony internetowej Sklepu lub poprzez usunięcie Konta Klienta.
- Jeżeli wypowiedzenie nastąpiło ze strony sprzedającego ponowna rejestracja jest możliwa po uzyskaniu zgody sprzedającego.
- Wypowiedzenie lub rozwiązanie za zgodą stron umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną pozostaje bez wpływu na wykonanie już zawartych umów sprzedaży, chyba że strony postanowią inaczej.
- Termin wypowiedzenia umowy w przypadkach wskazanych w ust. 7 i 9 wynosi 14 dni.
§ 10. WARUNKI TECHNICZNE
- W celu korzystania z usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu Użytkownik powinien posiadać:
- przeglądarkę internetową: Internet Explorer w wersji nie starszej niż 7.0 lub Mozilla FireFox w wersji nie starszej niż 3.0 lub Chrome (wszystkie wersje) lub Opera w wersji nie starszej niż 2,
- włączoną obsługę Java Script,
- aktywny adres e-mail.
§ 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 25. grudnia 2014 r.
- Klient składając zamówienie oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu sklepu i akceptuje jego postanowienia.
- W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta jakie przysługują mu na podstawie przepisów prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży rozstrzygał będzie polski sąd powszechny.
- Wszelkie opinie i pytania dotyczące pracy Sklepu oraz oferowanych artykułów należy kierować na adres poczty elektronicznej: info@NicoleLee.pl
i odbierz 100 zł na zakupy!