Nicole Lee

O Nicole Lee

Nicole Lee to Amerykańska firma z siedzibą w Los Angeles. Nasza pasja to projektowanie damskich torebek i akcesoriów, które są tak niepowtarzalne jak nasze klientki. Premiera pierwszej kolekcji miała miejsce w 2004 roku. Dzięki wyjątkowym i przykuwającym uwagę wzorom, marka bardzo szybko zdobyła rozpoznawalność i uznanie wśród celebrytów i wydawców modowych.

Unikalne wzory, modne szczegóły i nowatorskie podejście do projektowania to nasze cechy charakterystyczne. Dzięki nim kolejne kolekcje Nicole Lee przesuwają granice i wytyczają nowe, jeśli chodzi o najgorętsze trendy w modzie. "Wierzymy, że moda powinna być zabawna i orzeźwiająca."

Tworzone z najwyższej jakości tkanin i dopracowanych w najdrobniejszych szczegółach dodatków, torebki Nicole Lee powstają, żeby przyciągać uwagę. Zadziorny i ultranowoczesny design to nasz sposób na przeniesienie świata damskich akcesoriów na całkowicie nowy poziom. „Zadaniem mody jest tworzenie tego, co dopiero nadejdzie.”

Nicole Lee definiuje modę jako "nieustannie zmieniającą się materię. Niezmienne pozostaje tylko, konsekwentnie, włączanie do projektów, wpływów kulturowych i społecznych otaczającego świata.”

Młody i nieprawdopodobnie kreatywny zespół wykorzystuje inspiracje z europejskich wybiegów, dynamiczny styl Nowego Yorku, fascynację uliczną modą Los Angeles, żeby tworzyć, zapierające dech w piersiach, przełomowe, kolekcje ekskluzywnych toreb dla współczesnych kobiet, które znają się na modzie i cenią tę dziedzinę życia.

Produkty Nicole Lee znajdziesz w tysiącach luksusowych butików w Stanach i za granicą: w Londynie Paryżu, Tokio, Mediolanie, Rzymie, Madrycie i wielu innych - a wkrótce również w Polsce.

Poznaj nas bliżej:

Suzy Han – Dyrektor Działu Projektowego


Suzy Han - Nicole LeeUrodzona w Korei Południowej, dorastała w Argentynie. Suzy jest jednym z niewielu projektantów w Stanach, z tak bogatym zapleczem multikulturowym, który potrafi przenieść różnorodne tendencje ujawniające się w modzie na język produktu z jakim pracuje. Ma też niezwykłą zdolność do przewidywania przyszłych trendów i talent do przenoszenia ich na torebki i akcesoria. Suzy dołączyła do zespołu Nicole Lee U.S.A. w roku 2006 i pomogła naszej marce osiągnąć nowy, niebywały poziom wzrostu.

Ona jest po prostu urodzonym twórcą. Projektuje, maluje i szyje… jest genialna w każdej dziecinie związanej z tworzeniem pięknych przedmiotów. Pierwsze autorskie projekty ubrań powstały kiedy miała 15 lat. Sama twierdzi, że najlepiej czuje się, po prostu, w otoczeniu wszystkiego co ma związek z modą. Uwielbia spędzać czas przeglądając magazyny modowe, strona po stronie. Nawet w nocy nie rozstaje się ze swoim notesem i ołówkiem! Dzięki temu jest zawsze gotowa żeby przelać na papier nawet najbardziej ulotne pomysły i inspiracje, niezależnie od tego w jakim momencie się pojawią.

Według Suzy najistotniejszym elementem w projektowaniu jest innowacja. Innowacja jako główny czynnik i siła napędowa dzięki której Nicole Lee rośnie w tak szybkim tempie.

Suzy twierdzi, że marka, która nie udoskonala swoich, nawet bardzo udanych projektów, która nie zmienia nieustannie koncepcji, nie proponuje swoim klientom ciągle nowych rozwiązań, popada w stagnację a w konsekwencji ginie. Według Suzy ZMIANA ZAWSZE jest warunkiem koniecznym.

Samuel Lee – Dyrektor Generalny / CEO


Samuel Lee - Nicole LeeSamuel Lee, urodził się w Korei, najmłodsze lata spędził w Paragwaju, tam też zaczął edukację, którą kontynuował już w Los Angeles. To wielojęzyczne i wielokulturowe zaplecze jakie dzięki temu zdobył było bardzo pomocne w budowaniu własnej firmy. Jego zdolność do zrozumienia przemian zachodzących we współczesnym świecie biznesu i elastyczność w tworzeniu unikalnego modelu biznesowego dla każdego kraju z osobna to cechy, które określają to jaką osobowością jest dziś.

Samuel widzi świat biznesu jako materię zmieniającą się w oszałamiającym tempie, dlatego jego koncepcja opiera się na zasadzie “Hit & Run” co oznacza nieustanne innowacje, ciągle wprowadzanie nowych produktów i prezentowanie ich odbiorcom. Twierdzi, że tak właśnie wygląda świat a konsumenci nieustannie pragną nowości. To właśnie dlatego marka Nicole Lee wypuszcza na rynek ponad 500 nowych projektów rocznie. Natomiast klienci muszą szybko podejmować decyzje zakupowe. Muszą mieć świadomość, że jeśli dziś nie kupią danego modelu, jutro może już nie być dostępny. Serie są krótkie i limitowane.

Globalna perspektywa i dozgonna miłość do mody i piękna, dała mu niesamowitą zdolność prognozowania trendów i zmian w środowisku biznesowym. Dzięki temu, udało mu się stworzyć od zera, potężną, wartą obecnie wiele milionów dolarów markę. Ale na tym nie koniec. Jego wizja przyszłości zakłada stworzenie globalnego domu mody z fanami rozsianymi na całym świecie.

Obecnie pod marką Nicole Lee U.S.A. oprócz toreb można znaleźć obuwie, walizki i akcesoria podróżne, zegarki, okulary przeciwsłoneczne a już nie długo kolekcję ubrań prêt-à-porter.